Serwis i konserwacja
Świadczymy usługi opieki serwisowej oraz konserwacji systemów zarówno opracowanych przez naszą firmę jak również będących już w posiadaniu przez Klienta.
Gotowość serwisową i wsparcie techniczne świadczymy w trybie 12 godzin na dobę (w godzinach od 7.00 do 19.00) 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty).
W ramach gotowości serwisowej świadczymy następujące usługi:
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych (zgłoszeń awarii).
- telefoniczne wsparcie techniczne w zakresie użytkowania systemów i diagnozowania awarii
- doradztwo w zakresie rozbudowy i rekonfiguracji systemów.
Usuwanie awarii systemów i wykonywanie prac serwisowych
Tryb 48 godzinnym (48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego) 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty).
W ramach tej usługi wykonujemy:
- rekonfiguracje systemów,
- wymianę wadliwego oprogramowania,
- naprawę okablowania – nieodpłatnie w okresie gwarancji mające na celu usunięcie wadliwego działania systemu.
- wymianę uszkodzonych podzespołów i urządzeń nieodpłatnie w okresie gwarancji
- odpłatne wykonanie usług i wymianę podzespołów w okresie gwarancyjnym w przypadku dewastacji urządzeń i instalacji, ingerencji w nie osób nieupoważnionych lub naruszenia plomb gwarancyjnych.
PAG Sp. z o.o.
Aleja Spółdzielczości Pracy 75
20-147 Lublin
NIP 713-24-70-597
Szybki kontakt
T +48 81 452 92 40
F +48 81 452 92 41
E pag@pag.com.pl