Serwis i konserwacja

Świadczymy usługi opieki serwisowej oraz konserwacji systemów zarówno opracowanych przez naszą firmę jak również będących już w posiadaniu przez Klienta.

Gotowość serwisową i wsparcie techniczne świadczymy w trybie 12 godzin na dobę (w godzinach od 7.00 do 19.00) 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty).

W ramach gotowości serwisowej świadczymy następujące usługi:

  • przyjmowanie zgłoszeń serwisowych (zgłoszeń awarii).
  • telefoniczne wsparcie techniczne w zakresie użytkowania systemów i diagnozowania awarii
  • doradztwo w zakresie rozbudowy i rekonfiguracji systemów.

Usuwanie awarii systemów i wykonywanie prac serwisowych

Tryb 48 godzinnym (48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego) 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty).

W ramach tej usługi wykonujemy:

  • rekonfiguracje systemów,
  • wymianę wadliwego oprogramowania,
  • naprawę okablowania – nieodpłatnie w okresie gwarancji mające na celu usunięcie wadliwego działania systemu.
  • wymianę uszkodzonych podzespołów i urządzeń nieodpłatnie w okresie gwarancji
  • odpłatne wykonanie usług i wymianę podzespołów w okresie gwarancyjnym w przypadku dewastacji urządzeń i instalacji, ingerencji w nie osób nieupoważnionych lub naruszenia plomb gwarancyjnych.
PAG
PAG Sp. z o.o.

Aleja Spółdzielczości Pracy 75
20-147 Lublin
NIP 713-24-70-597

Szybki kontakt

T +48 81 452 92 40
F
+48 81 452 92 41
E
pag@pag.com.pl